مصوبات چهل و نهمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 20/10/95

مصوبات چهل و نهمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 20/10/95

 چهل و نهمین جلسه از دوره هفتم هیئت مدیره (سال دوم)روز دوشنبه مورخ 20/10/95 در محل سازمان نظام مهندسی استان کرمان راس ساعت 17:15 برگزار و موارد ذیل بررسی و مصوب گردید.

1- حق الجلسه هیئت­های مشورتی در نمایندگی­ها که در دوره ششم هیئت مدیره تعیین گردیده است بدلیل نداشتن مصوبه در این  ارتباط به استناد عملکرد هیات مدیره در دوره هفتم معادل 70% حق الجلسات هیئت مدیره وقت معادل بیست و یک هزار تومان تعیین می­گردد.

2-نظر به اینکه پرداخت حق ماموریت به پرسنل و سرپرستان نمایندگی بر مبنای حقوق می­باشد و در این ارتباط هنوز حقوق کارمندان و سرپرستان محق نگردیده است، هیئت مدیره  به واحدهای سازمان اختیار می­دهد محاسبه ماموریت این دسته از کارکنان بر اساس پایه حقوق حدود حداقل و معادل 350.000 ریال برای داخل استان در نظر گرفته شود.

3-به استناد مصوبه های هیئت مدیره نحوه محاسبه حق الزحمه کارشناسان ماده 27 برای تمام گروهها به صورت 40، 60 در نظر گرفته شود.

4- پیرو مصوبه هیئت مدیره مبنی بر جذب سه نفر نیرو در واحد مالی سازمان پس از درج آگهی و گذراندن آزمون علمی و مصاحبه از بین متقاضیان ، آقای سعید ایرانمنش جهت گذراندن دوره آزمایشی پذیرفته شده اند.

5-با توجه به نظام نامه انتخاب اعضاء هئیت رئیسه دفاتر نمایندگی ها و با توجه به تعداد اعضاء، شهرستانهای سیرجان و رفسنجان درجه 1 ، جیرفت، زرند و شهربابک درجه 2 و بم درجه 3 اعلام و قرار گردید انتخاب هئیت رئیسه در این شهرستانها انجام پذیرد. در سایر شهرستانها با توجه به تعداد زیر 50 نفر انتخاب به صورت انتصابی انجام گیرد.

6-پیرو مصوبه هیئت مدیره ( چهل و هشتمین ) مقرر گردید مبلغ سیصد میلیون ریال به صورت علی الحساب به شهرستان راین و مبلغ یک میلیارد ریال به صورت علی الحساب به شهرستان جیرفت پرداخت گردد( پرداخت بر اساس پیشرفت کار می باشد).

7- موافقت گردید گواهی­های کارگاه های علمی سمینار میراث با امضاء سازمان نظام و سازمان میراث صادر گردید.

8- نامه آقای  ایزدی مطرح و موافقت نگردید.

9- درخواست آقای مرادی مطرح و مقرر گردید مهندسان معمار ، برق و مکانیک قبلی با ارائه رضایت همکاری در پروژه و مهندس عمران توسط کارفرما معرفی ولی از سیستم ارجاء هزینه ها اخذ گردد. همچنین 5% حق الثبت و نظارت بر اساس متراژ اخذ گردد.

 

10- با توجه به پیشنهاد شرکت شهرکهای صنعتی در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و حمایت از توسعه عرضی و تولید داخلی مقرر گردید نسبت به ثبت نقشه های مربوطه به شرکت های شهرکهای صنعتی با اعمال ضریب 30% در ظرفیت اشتغال مهندسین اقدام گردد.

ساعت پایان جلسه : 19:45