مصوبات چهل و چهارمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/9/15

مصوبات چهل و چهارمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/9/15

 چهل و چهارمین جلسه از دوره هفتم هیئت مدیره روز دوشنبه مورخ 95/9/15 راس ساعت 17:15 دقیقه در محل سازمان نظام مهندسی استان کرمان برگزار و موارد ذیل بررسی و مصوب گردید:

1-مقررگردید انجام اقدامات لازم به منظور تهیه شناسنامه فنی و ملکی پروژه پردیس تابان کیش با توجه به مدارک ارائه شده توسط کارفرما به سازمان بررسی و مراتب انجام کار توسط ریاست سازمان پیگیری گردد.

2-پیرو مزایده برگزار شده در خصوص زمین های زرند و اعلام برندگان مزایده مربوط به سه قطعه از پنج قطعه به مزایده گذاشته شده با پلاک های شماره 17، 20 و 26 فرعی همگی از 23570 اصلی و نظر به اینکه برندگان نسبت به واریز مبلغ مربوطه اقدام نموده اند، مقرر گردید پس از بررسی اسناد و مدارک توسط امور مالی سازمان، آقای مهندس علی نگاری زاده به عنوان نماینده سازمان اقدامات مقتضی را در رابطه باانتقال اسناد به نام خریداران انجام دهند.

3-باتوجه به اتمام قرارداد سه ماهه آقای مهندس عصاری زاده و رضایت از کار ایشان هئیت مدیره موافقت نموده اند قرارداد اشتغال در سازمان برای ایشان منعقد گردد. این قرارداد تا پایان سال 95 می باشد.

4-نظر به بررسی نقشه های ارائه شده برای ساختمان نمایندگی زرند توسط آقایان مهندسان کلانترزاده، داوری و عالم زاده و انتخاب  طرح برگزیده ، مقرر گردید نسبت به انعقاد قرارداد مشاور با برنده جهت اصلاح و تهیه نقشه های اجرایی اقدام گردد.

5- در اجرای ماده یک نظام نامه مالی و معاملاتی سازمان آقای مهندس حسن رحیمی رنجبر با پروانه اشتغال به کار پایه 1 در رشته عمران به عنوان عامل خزانه دار سازمان در شهرستان رفسنجان از طرف آقای مهندس قزوینی معرفی و مورد قبول هیئت مدیره قرار گرفت.
ساعت پایان جلسه:19:55