موفقیت در نظام مهندسی نیازمند تعاملات جمعی است

موفقیت در نظام مهندسی نیازمند تعاملات جمعی است


به گزارش روابط عمومی شورای مرکزی ، مهندس فرج اله رجبی در مراسم معارفه خود در وزارت راه و شهر سازی با بیان اینکه تعاملات جمعی ضامن موفقیت نظام مهندسی ساختمان خواهد بود بیان داشت : با این وجود اگر همراهی و هماهنگی وزارت راه و شهر سازی در این خصوص وجود نداشته باشد ، جریان نظام مهندسی در کشور به نتیجه نخواهد رسید.


وی گفت : مشارکت و عزم جدی در توسعه تعاملات با کلیه بخش ها ضروری است و می تواند شایستگی های جامعه مهندسی کشور را به منصه ظهور رسانده و حس تعلق به سازمان را در بین اعضا در پی داشته باشد.


مهندس رجبی افزود : دکتر ترکان مدیری توانمند  و شخصیت ارزشمندی دارد و عدم حضور ایشان غیر قابل جبران است .


وی با  تشکر از اقدامات دوره ششم راهبردهای مشخصی را تشریح کرد و اظهار کرد : مجموعه سازمان نظام مهندسی حاصل دستاوردهای بیست ساله ای است که مشخصاً ما را موظف می سازد با حفظ این دستاوردها در جهت استحکام بخشی به این سرمایه ، حفظ و طراوت آن کوشا باشیم.


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ادامه داد : من چون از متن مجموعه نظام مهندسی ساختمان به این مهم رسیده ام ، نقد به عملکرد را منصفانه و جدی می دانم و از این منظر ، نیازمند شفافیت در عملکرد هستیم تا بتوانیم بسیاری از فشارها را از سازمان نظام مهندسی ساختمان دور کنیم.