مصوبات پانزدهمین جلسه هیئت مدیره مورخ 94/12/17

بنام آفریدگار

 پانزدهمین جلسه هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان روز دوشنبه مورخ 1394/12/17 راس ساعت 30 :18 در محل سازمان نظام مهندسی برگزار گردید و موارد زیر مورد بررسی وتایید قرارگرفت :
1-      در رابطه با ساختمانهایی که سابقه ثبت در سازمان نظام مهندسی را دارند مقررگردید اصلاحیه این گونه ساختمانها جزء تعداد کارهای مهندسان منظور نگردد. بدیهی است متراژ استفاده شده از ظرفیت اشتغال مهندسان کسر میگردد. این موضوع فقط شامل مهندسانی میگرددکه جزء مهندسان پروژه بوده اند.
2-      به ریاست سازمان اختیار داده می شود با استناد به نامه شماره 69080/430 مورخ 1393/12/25 معاونت محترم وزارت راه و شهرسازی از خدمات اعضای هیات مدیره بصورت موردی وبدون حق بیمه و غیر مستمر استفاده نموده و حق الزحمه های این افراد و بازرسان را بر اساس ساعت کار و حداکثر تا سقف 70درصد حق الزحمه ریاست سازمان پرداخت نمایند.
3-      در جهت صرفه جویی در هزینه های جاری سازمان از این به بعد اطلاع رسانی به اعضای سازمان از طریق سایت سازمان صورت گیرد و جایگزین ارسال پیامک شود.
4-      روزنامه واقعه جهت درج و انتشار اطلاعیه های سازمان درنظر گرفته شد.
5-      با توجه به بررسی های صورت گرفته توسط مشاورمالی ریاست سازمان با همراهی امور مالی و توجه به این نکته که در ترازهای مالی مربوط به سالهای 1391، 1392، 1393 اشکالات ماهوی نبوده و اظهار نظر مردود حسابرسی رسمی منتخب هیات مدیره در خصوص ترازها به دلیل وجود مشکلات شکلی بوده است و اساساً هیچگاه دلیلی مبنی بر اینکه در تراز مالی مربوط به این سالها، توسط شخص یا اشخاص سوء استفاده مالی صورت گرفته باشد، ارائه نگردیده است، هیات مدیره ضمن تایید این ترازها مقرر میدارد امور مالی ضمن رعایت تمامی الزامات قانونی در جهت رفع اشکالات شکلی موجود در سیستم حسابداری و نحوه تنظیم تراز مالی، اقدام و تراز مربوط به سال مالی 1394 با رعایت تمامی موارد شکلی مورد نظر حسابرسی رسمی تهیه و به مجمع ارائه نماید.
6-      پیرو بند شماره 7 از مصوبات جلسه هشتم هیات مدیره افراد زیر بعنوان اعضای شورای انتظامی معرفی میگردند:
      9-1 :آقای مهندس سید محمد رضا معین زاده میرحسینی
      9-2 : آقای مهندس مسعود کامیابی
      9-3 : آقای مهندس سعید زراعت زاده
      9-4 : آقای مهندس سید محمد آرش امانی

      7- مقررگردید مبلغ هشتاد میلیون ریال بعنوان علی الحساب در پایان سال به مشاور مالی سازمان پرداخت گردد. حق الزحمه قطعی ایشان متعاقباً مشخص میگردد.