آگهی بیمه مسئولیت حرفه ای و حوادث مهندسان

آگهی بیمه مسئولیت حرفه ای و حوادث مهندسان

 


............................

آگهی بیمه مسئولیت حرفه ای و حوادث مهندسان

 

بدینوسیله به اطلاع کلیه مهندسان طراح و ناظر عضو سازمان میرساند ، قرارداد گروهی خرید و صدور بیمه مسئولیت حرفه ای و حوادث مهندس عضو سازمان با شرکت « بیمه ما »  منعقد گردیده و جاری گردیده است.

در شیوه جدید ، هر بیمه نامه به صورت انفرادی و به نام مهندس (فارغ از پروژه ها و متراژ ساختمان) و به مدت یکسال (بدون محدودیت دوره تامین) و پوشش کارهای سه سال گذشته و حوادث شخص مهندس و همچنین پوشش های مکمل و مناسب حرفه ای مهندسان با شرایط و تعهدات توافق شده صادر خواهد شد. نمونه بیمه نامه (چاپ آزمایشی) در وب سایت سازمان به آدرس https://kermanceo.ir قرار گرفته که برای کلیه ذی نفعان قابل بهره برداری می باشد.

با عنایت به انعقاد قرارداد به صورت گروهی با شرکت بیمه ای و به منظور تسهیل امور و کاهش بروکراسی و اشتباهات احتمالی در خصوص:

الف- مهندسان ناظر

با اعلام سازمان یک فقره بیمه نامه مسئولیت حرفه ای و حوادث مهندس به مدت یکسال به نام هر مهندس ناظر(داری پروانه اشتغال فعال) توسط شرکت بیمه طرف قرارداد  صادر و مبلغ حق بیمه آن از مطالبات مهندس نزد سازمان کسر و پرداخت خواهد شد. متعاقب آن تصویر بیمه نامه برای هر مهندس ارسال و به وی اطلاع رسانی خواهد شد.

استثناء : اشخاصی که تمایل به استفاده از بیمه مسئولیت حرفه ای و حوادث و صدور بیمه نامه ندارند ، ضرورت دارد ظرف مدت 7 روز از تاریخ این اعلامیه مراتب را کتبا" از طریق سیستم مکاتبات به واحد اداری اعلام تا مشخصات آنان از لیست حذف گردد در غیر اینصورت فرض بر موافقت هر مهندس ناظر برای صدور بیمه نامه و تقاضای وی به سازمان می باشد و نیاز به تقاضا یا حضور نمی باشد.

توضیحات : مهندسین ناظر که امور طراحی را نیز انجام میدهند و بیمه نامه آنان به شیوه جدید صادر گردد ، امور طراحی آنان نیز تحت پوشش بیمه خواهد بود.

ب مهندسان طرح

با درخواست هر مهندس طراح (طی فرم شماره یک) و ارائه آن به نماینده شرکت بیمه مستقر در ساختمان اداری شماره 2 و یا ارسال از طریق سیستم مکاتبات و اطلاع به امور اداری سازمان و پرداخت حق بیمه به حساب سازمان و ارائه یا ارسال رسید واریزی ، یک فقره بیمه نامه مسئولیت حرفه ای و حوادث مهندس به مدت یکسال به نام هر مهندس طراح (داری پروانه اشتغال فعال) توسط شرکت بیمه طرف قرارداد صادر خواهد شد. متعاقب آن تصویر بیمه نامه برای هر مهندس ارسال و به وی اطلاع رسانی میگردد.

 

از کلیه مهندسان تقاضا میگردد بلافاصله پس از صدور و با دریافت بیمه نامه یا تصویر الکترونیکی از شرکت بیمه ، کلیه مفاد و تعهدات آن را  با بیمه نامه نمونه (چاپ) آزمایشی مطابقت داد و اطلاعات شخصی خود را کنترل فرمایند و در صورت هرگونه مغایریت بلافاصله مراتب را به امور اداری سازمان اطلاع رسانی و تا رفع مشکل پیگیری فرمایند.