همایش پیامدهای اجتماعی زلزله

همایش پیامدهای اجتماعی زلزله

----- همایش«پیامدهای اجتماعی زلزله» پنجم و ششم دیماه در شهرستان بم برگزار می شود. همزمان با این همایش، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان دوره های آموزشی آن را به شکل مجازی برگزار می کند. مهلت ثبت نام، 21 آذر تا 3 دیماه و هزینه آن 2،000،000 ریال است. برای ثبت نام در این دوره های آموزشی که داری امتیاز ارتقا برای تمام رشته ها، در پایه نظارت و اجرا هستند، با مرورگر  Firefox  يا Explorer به نشانی https://classes.kermanceo.ir/مراجعه کنید. برای شرکت در کلاس های آموزش مجازی سازمان نیز به سامانه http://vc.kermanceo.irمراجعه کنید و پس از نصب برنامه های مورد نیاز خود، با استفاده از کد ملی خود( نام کاربری ، رمز عبور) وارد سامانه مجازی شوید.

 "بر طبق بخشنامه دفتر مقررات ملي امكان  ثبت نام براي تمامي استان ها  مهياست و مدرك صادر شده براي همه استان ها قابل قبول است"

توجه:

ضمنا افرادي كه داراي كسري نمره در آزمون هاي مهر1399ومرداد1400 مي باشند نيز مي توانند به عنوان يك دوره براي اخذ صلاحيت در اين همايش ثبت نام كنند.اين افراد بايد در هنگام ثبت نام بدون وارد كردن فيلد مرتبط با شماره پروانه اشتغال  ودر صورت عدم عضويت در سازمان نظام مهندسي استان خود بدون وارد كردن شماره عضويت فقط با انتخاب گزينه بدون پايه و فاقدپروانه اشتغال مبلغ را پرداخت كرده وثبت نام خود را تكميل كنند.