پیام هیئت مدیره سازمان به مناسبت آغاز دوره نهم

پیام هیئت مدیره سازمان به مناسبت آغاز دوره نهم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  پیام هیات مدیره سازمان به مناسبت آغاز دوره نهم.

بسم الله الرحمن الرحیم.
سپاس خداوندی را که خانواده بزرگ و عزتمند مهندسی استان را الفت و وحدت بخشید تا از قِبَل همیت و جدیتشان، مردم که ولینعمتان همه خدمتگزاران خود هستند، منتفع شوند و چه نفعی مهم تر و حیاتی تر از  امنیت و آرامشی که در خانه و جمع خانواده احساس شود. باعث افتخار همه ماست که در پدید آوردن این امنیت و آرامش نقشی داریم.
انتخابات دوره نهم هیات مدیره سازمان به لطف حضرت حق و با یاری و مساعدت برادرانه مسئولان محترم اداره کل راه و شهرسازی استان با سلامت کامل برگزار شد. خانواده بزرگمان به کمک آمدند و میزان مشارکت، از دوره قبل فراتر رفت و بار مسئولیت هیات مدیره را سنگین تر کرد. ذات انتخابات، رقابت صحیح و سالم است و خوشحالیم که انتخابات هیات مدیره سازمان نیز چنین بود. عده ای خود را آماده پذیرش مسئولیت معرفی کردند و از آن میان، گروهی به حکم تشخیص اعضای محترم که هویت اصلی سازمان را تشکیل می دهند در مناصب خدمتگزاری قرار گرفتند. حال زمان آن رقابت به پایان رسیده و هنگام‌دوستی و همکاری دوباره است. هیات مدیره نه خود را برتر از اعضا می داند که منصوب و منتخب آنهاست و نه دیگر بزرگواران و متخصصان حاضر در انتخابات را به فراموشی می سپارد که هرکدام را صاحب منزلتی، تخصصی، برنامه ای و راهکارهایی برای ارتقاء جایگاه سازمان و خدمت رسانی به اعضا و البته جامعه می داند. هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان دست همه اعضای محترم، کارشناسان، متخصصان و منتقدان را به گرمی می فشرد و اعلام می کند که آماده است با بهره گیری از همه سلیقه ها و نظرها، بی هیچ غرض ورزی و با ضابطه مندی تمام، راهی را که زحمتکشان هشت دوره گذشته سازمان به شایستگی طی کرده اند، با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر ادامه دهد و آنچنان که بیان شد، در این راه نیازمند همراهی و همفکری همگان است.
کلام‌آخر اینکه هیات مدیره خود نیز محل دوستی، همفکری و تشریک مساعی همه منتخبان برای اداره کردن بهتر سازمان و ارائه خدمات بهتر به مردم عزیز و اعضای گرانقدر است.
یاریمان کنید تا به عهدمان با خداوند شنوای بینا و قول و قرارمان با شما سروران و ارجمندان، به نیکی پایبند بمانیم و عمل کنیم.
همتم‌بدرقه راه کن ای طائر قدس
که دراز است ره مقصد و من‌نوسفرم
والسلام‌علی من اتبع الهدی.
 
هیات مدیره دوره نهم سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان کرمان