دیدار اعضای کمیسیون بانوان با خانم دکتر حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده

دیدار اعضای کمیسیون بانوان با خانم دکتر حسینی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روز یکشنبه مورخ 1398/09/24 اعضاء کمیسیون مشورتی بانوان نظام مهندسی استان کرمان با سرکار خانم دکتر حسینی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده، در محل استانداری دیدار کرده و در خصوص مسائل بانوان در حوزه شهری به گفتگو پرداختند.

در ابتدای جلسه اعضاء به معرفی خود پرداخته و گزارشی از عملکرد و اقدامات کمیسیون ارائه نمودند.
سپس خانم دکتر حسینی ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از این نشست، موضوعاتی را پیرامون طراحی فضای شهری متناسب با تمامی اقشار جامعه خصوصا اقشار آسیب پذیر خاطرنشان ساختند. ایشان در ادامه افزودند نیاز زنان به امنیت اجتماعی و نشاط روحی بایستی در  طراحی فضای شهری درنظر گرفته شود، همچنین امنیت روانی زنان و کودکان، معلولین و سالمندان تامین گردد. خانم دکتر حسینی لازمه داشتن ساختار شهری زیبا و هماهنگ را، تشکیل کمیته های تخصصی دانست که بانوان قدرتمند کمیسیون نظام مهندسی می توانند نقش بسیار مهمی را در این خصوص ایفا کنند.

ایشان در ادامه تاکید کردند که بایستی با افزایش  روحیه مطالبه گری در بانوان و همچنین شناسایی زنان توانمند و فرهیخته، از تمامی ظرفیت های علمی و عملی بانوان به نحو شایسته استفاده گردد.
خانم دکتر حسینی همچنین  از اعضاء کمیسیون خواستند که در جلسات شورای زنان فرهیخته استان مشارکت داشته باشند تا با حضور خود در تصمیم گیری های مهم، سهیم باشند.
در پایان، اعضاء کمیسیون ضمن تشکر از خانم دکتر حسینی بابت این دیدار، آمادگی خود را جهت همکاری در همه‌ی زمینه‌ها اعلام نمودند.