دیدار ریاست جدید سازمان با کارمندان

دیدار ریاست جدید سازمان با کارمندان

دیدار ریاست جدید سازمان با کارمندان

 

اولین جلسه جناب آقای مهندس گلستانی ریاست سازمان،  با کارمندان روز دوشنبه مورخ 97/8/21 در محل سازمان تشکیل گردید. در این جلسه که  آقای مهندس قزوینی (خزانه دار) و آقای مهندس غیاثی (دبیر هیات مدیره) نیز حضور داشتند، در ابتدای جلسه آقای مهندس گلستانی ضمن خیرمقدم به کارمندان سازمان،  بر تکریم ارباب رجوع و احترام به مهندسین عضو سازمان تاکید نمودند و از کلیه کارمندان خواستند که به این موضوع توجه خاصی داشته باشند تا بتوانند در ایجاد رضایت مندی و بالا بردن اهداف سازمان ایفای نقش نمایند.

سپس آقای مهندس غیاثی دبیر هیات مدیره ابراز امیدواری نمود که هیات مدیره جدید در کنار کارمندان بتوانند سازمان را درخور مهندسین عضو سوق دهند.

در پایان آقای مهندس قزوینی خزانه دار سازمان عنوان داشتند که سازمان نظام مهندسی یک مجموعه غیر انتفاعی که، خانه دوم مهندسین عضو محسوب میگردد است، پس بایستی کلیه کارمندان تکریم ویژه ای نسبت به اعضای سازمان داشته باشند و از کلیه همکاران خواستند که در این خصوص با سعه صدر برخورد نمایند و برای هیات مدیره جدید آرزوی موفقیت نمود.

 

سپس آقای مهندس ودیعتی و سرکار خانم ایرانمنش به نمایندگی از طرف همکاران سازمان پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در این خصوص اعلام نمودند.

 

 

 

 



آخرین مطالب