جلسه نشست هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان 96/2/7

جلسه نشست هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضا سازمان 96/2/7

 جلسه نشست هم اندیشی و تبادل نظر هیئت مدیره با اعضاء سازمان روز پنج شنبه مورخ 96/2/7 از ساعت 9 الی 12 در محل تالار اجتماعات اداره کل پست کرمان برگزارشد. مهندس اسماعیلیان رئیس سازمان ضمن  خوش آمدگویی به اعضاء محترم حاضر در جلسه، هدف از تشکیل این جلسه را هم اندیشی به صورت رودررو عنوان نمودند.

ایشان ضمن اشاره به شروع ایین نامه کنترل ساختمان که به اوایل سال 93 برمیگردد، بیان کردند که این موضوع در کمیسیون زیربنایی مطرح گردید و آخرین نسخه آن در 15 فروردین 96 به بحث گذاشته شد و در بسیاری از موارد مورد قبول جامعه مهندسی نیست و ایراداتی دارد که بایستی اصلاح شود.

مهندس اسماعیلیان بیان کردند که سه نگرش در ارتباط با جامعه مهندسی و ارائه خدمات وجود دارد. وضعیت فعلی حاکم بر جامعه و دیدگاه جامعه نسبت به مهندسین باقی بماند، محدودکردن  نظام مهندسی و و نگرش سوم تغییرات و اصلاحات یا حفظ جایگاه تعریف شده و شکل گرفته است، اینکه به پشتوانه تجربه مهندسی کشور و ظرفیت این جامعه نگرشی جدید به این خدمات و استفاده از این ظرفیت ایجاد شود.

مهندس اسماعیلیان از اعضاء خواست تا با درایت و دقت آیین نامه را مطالعه نمایند و نظرات خود را به دفتر ایشان منتقل تا در کارگروه بررسی و پیشنهادات آیین نامه کنترل ساختمان که در شورای مرکزی شکل گرفته و با توجه به عضویت ایشان در این کارگروه منتقل تا بسته پیشنهادی پس از تصویب شورای مرکزی به وزارت راه و شهرسازی اعلام گردد، دکتر ترک زاده هم در بحث آموزش توضیحاتی را ایراد نمودند در پایان مهندس اسماعیلیان ضمن تشکر از حضور اعضاء پاسخگوی موضوعات مطرح شده مختلف توسط حضار شرکت کننده در جلسه بودند،  این پرسش و پاسخ حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید.