برگزاری دوره روش های تولیدصنعتی ساختمان و مصالح و فن آوری نوین ساختمان توسط آقای پروفسور بنان مورخ 96/1/30

برگزاری دوره روش های تولیدصنعتی ساختمان و مصالح و فن آوری نوین ساختمان توسط آقای پروفسور بنان مورخ 96/1/30

 برگزاری دوره روش های تولید صنعتی ساختمان و مصالح و فن آوری نوین ساختمان توسط آقای پروفسور بنان در سالن پست استان کرمان مورخ 96/1/30

دکتر ترک زاده ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان دراین دوره عنوان نمودند: مهندسین عضو بایستی دوره های کاربردی بیشتری  را که توسط مدرسینی که هم از دانش علمی و هم اکادمیک  برخوردار هستند بگذرانند. ایشان بیان کردند تاکنون تمام دوره های آموزشی در مرکز استان برگزار شده است ولی در یکسال اخیر رایزنی هایی با دکتر بلوردی صورت گرفته و جلساتی که هیئت مدیره در سیرجان و رفسنجان و جیرفت داشته اند به این توافق رسیده اند که در صورت به حد نصاب رسیدن افراد شرکت کننده در دوره های آموزشی در شهرستانهای بزرگ برگزار شود. ایشان به برگزاری دوره ی اخلاق مهندسی و حقوق مهندسی در شهرستان اشاره نمودند، در پایان ضمن تشکر از اعضاء سازمان که از مناطق دور استان در این دوره شرکت نمودند به معرفی پروفسوربنان و رزومه آموزشی ایشان پرداختند.

سپس مهندس اسماعیلیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره ها در استان به بالا بردن سطح علمی و دانش اعضاء سازمان تاکید نمودند.

ایشان عنوان کردند که بحث صلاحیت ها ی حرفه ای بایستی بر اساس کارنامه حرفه ای باشد و در مراحل صدور پروانه این موضوع دیده شود.

ایشان عنوان کردند در جلسه 213 شورای مرکزی از هفت کمیسیون سیاست گذاری که شکل گرفت، استان کرمان در 4 کمیسیون عضو دارد که یکی از این کمیسیون ها کمیسیون آموزش و آزمون است که کار آن جمع آوری مطالب و ترویج حوزه مقررات ملی ساختمان است که با عضویت جناب آقای دکتر ترک زاده بعنوان نماینده استان در این کمیسیون شاهد پیشرفت چشمگیری در زمینه آموزش خواهیم بود.

در ادامه مهندس اسماعیلیان ضمن تاکید بر اینکه در سه سال انتظار به منظور آمادگی جهت ورود به حرفه و شرکت در آزمون که معادل شش ترم دانشگاهی میباشد میبایست دوره هایی با سرفصل های مشخص شکل گرفته و مهندسان مراحل آموزش دوره های عملی را بگذرانند.

در پایان مهندس  اسماعیلیان ضمن تشکر از دکتر ترک زاده و همکاران ایشان در کمیته آموزش از پروفسور بنان که دعوت دوستان را جهت تشکیل این دوره پذیرفته اند، تشکر و قدردانی نمودند.

 



آخرین مطالب