مصوبات چهل و هفتمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/10/6

مصوبات چهل و هفتمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/10/6

 چهل و هفتمین جلسه از دوره هفتم هیئت مدیره ( سال دوم) روز دوشنبه مورخ 6/10/95 راس ساعت 17:25 در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان برگزار و موارد ذیل بررسی و مصوب گردید:

1- مقرر گردید با توجه به نامه محرمانه وزارت محترم دفاع و معاونت محترم استانداری کرمان، مساعدت لازم صورت گیرد.

2-گزارش آقای مهندس رحیمی نژاد درباره جلسه مشترک با شرکت مخابرات مطرح و موافقت گردید. که هماهنگی لازم جهت برگزاری یک جلسه سمینار در شرکت مخابرات جهت معرفی طرح های فیبر نوری و تجهیزات مربوط به آن، با اعضاء برق سازمان به عمل آید تا امکان استفاده از آن در ساختمان بررسی شود.

3- اعضاء گروه کنترل نقشه­های برق و مکانیک به شرح زیر مصوب گردید:

گروه برق: 1- حسن حسنی صالح 2- حسن شیخ اکبری 3- مازیار ماهجویی

گروه مکانیک: 1- محمد واعظی نژاد 2- علی دیدبان 3- مهدیه رفیع زاده 4- مجید قرائی

بدیهی است گروه کنترل نقشه محدود به افراد فوق نمی باشد و در صورت نیاز با صلاحدید هیئت مدیره به این لیست اضافه می­گردد. همچنین مقرر گردید جهت تعیین چک لیست­های طراحی، کمیسیونی با حضور مهندس رحیمی نژاد در رشته برق و مهندس قزوینی در رشته مکانیک و افراد گروه نامبرده تشکیل تا نسبت به تهیه چک لیست­ها و ارائه آنها به هیئت مدیره اقدام نمایند.

4- مقرر گردید کمیسیونی به عنوان تدوین ضوابط و مقررات با اولویت تهیه نظام نامه نحوه کنترل نقشه­ها و مدارک طراحی و قراردادهای همسان طراحی پیشنهادی اعضاء، با حضور آقایان مهندس رحیمی نژاد، مهندس کلانتر زاده و مهندس گلستانی تشکیل گردد.

5- مقرر گردید جلسات هیئت مدیره در ماههای منتهی به پایان سال 95 در شهرستانهای زیر برگزار گردد.

1- شهرستان جیرفت  9/10/95

2- شهرستان سیرجان  30/10/95

3- شهرستان رفسنجان 28/11/95

6- آقای مهندس رحیمی نژاد به عنوان عضو به کمیسیون امور شهرها اضافه شدند.

7- به استناد مصوبه قبل مبنی بر انتخاب یک نفر به عنوان کارپرداز توسط آقای مهندس قزوینی، آقای حسام الدین ریانی به عنوان عامل کارپرداز معرفی شدند و مورد تصویب قرار گرفت.

8- مقرر گردید با توجه به انجام خدمات بازرسی، تشکیل کمیته تخصصی و کمیته فنی شهرستان جیرفت و کمیته فنی استان مربوط به پاساژ طلافروشان جیرفت و پس از مشورت با نماینده محترم مسکن و راه  شهرسازی،  به ازاء هر متر مربع مبلغ 20.000 ریال ( دوهزار تومان ) دریافت گردد.

9- مقرر گردید در اخذ هزینه مربوط به تبلیغات سالنامه سال 96 برای اعضاء سازمان حداکثر تا اردیبشهت ماه تقسیط گردد.

10- مقرر گردید آقای مهندس گلستانی به عنوان نماینده هیئت مدیره جهت بررسی کلیه جوانب الکترونیکی کردن زیر ساختهای سازمان، موضوع را پیگیری نمایند.

11- نظر به گذشت بیش از یک سال از شروع کار هیئت مدیره هفتم و لزوم تهیه گزارش جامعی از عملکرد هئیت مدیره و همچنین گزارش آماری از وضعیت موجود سازمان در جهت برنامه ریزیهای آتی، آقای مهندس گلستانی جهت تهیه گزارش مدون و حتی المقدور تا برگزاری مجمع عمومی سال 95 قبول مسئولیت نمایند.

12- نظر به اینکه تعدادی ازکارفرمایان نسبت به تعهدات خود نسبت به پرداخت هزینه های نظارت به سازمان علیرغم تماسهای مکرر اقدام ننموده اند، ضمن اینکه موضوع جهت اقدام به واحد حقوقی ارجاع داده شد، مقرر گردید پرداخت­های مهندسین ناظر طبق زمانبندی قرارداد پرداخت گردد.

13- مقرر گردید نظام نامه نحوه تشکیل و اداره جلسات هیئت مدیره نیز توسط کمیسیون تدوین ضوابط و مقررات در دستور کار قرار گیرد.

14- با توجه به اعلام واحد اداری به هیئت مدیره به صورت کتبی ادامه حضور خانم موذن زاده در واحد مقرات ملی منع و در صورت نیاز واحد، مجوز داده می شود جهت بایگانی با شرایط نظام نامه نیرو استخدام گردد. شایان ذکر است پرداخت ساعت های حضور خانم موذن زاده توسط واحد اداری محاسبه و توسط واحد مالی پرداخت گردد.

ساعت پایان جلسه: 20:15



آخرین مطالب