مصوبات چهل و دومین جلسه هیئت مدیره مورخ 24/8/95

مصوبات چهل و دومین جلسه هیئت مدیره مورخ 24/8/95

 چهل و دومین جلسه از دوره  هفتم هیئت مدیره روز دوشنبه مورخ 24/8/95 راس ساعت 17:15 در محل سازمان نظام مهندسی استان کرمان برگزار و موارد ذیل بررسی و مصوب گردید:

1-پیرو نامه شماره 30401/95/110 سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مقرر گردید آقای مهندس کلانترزاده به عنوان نماینده سازمان مهندسی  استان کرمان در شورای سیاست گذاری همایش ملی توسعه صادرات خدمات مهندسی قبول زحمت نمایند.

2-کمیته فنی نظارت عالیه و بازرسی فنی استانی متشکل از آقایان مهندسان پورسیدی، اسماعیلیان، کلانتری، رحیمی نژاد، عالم زاده، قزوینی تشکیل و مقرر گردید پس از اولین بازرسی و تهیه گزارش نسبت به ادامه کار این کمیته تصمیم گیری شود.

3- با انعقاد متمم قرارداد مشاور حقوقی سازمان جهت وکالت سازمان در مراجع حقوقی از تاریخ 1/9/95 موافقت گردید.

4-سمینارهای علمی و فرهنگی ( غیرتجاری) مرتبط با رشته های هفت گانه سازمان که با محوریت مراکز آموزشی و دانشگاهی و یا سازمانها و یا ادارات دولتی برگزار می گردد، استفاده از لوگو سازمان در پوسترها و تبلیغات بلامانع است. حتی المقدور ریاست سازمان در رابطه با امکان شرکت اعضاء سازمان که به آن همایش یا سمینار مقاله ارائه می دهند، بدون پرداخت هزینه، پیگیری نمایند.

5- با پیشنهاد نماینده هیئت مدیره جهت چاپ سررسید و قیمتهای پیشنهادی صفحات سررسید موافقت گردید.

6- نامه سرکار خانم زندوکیلی در جلسه مطرح و موافقت گردید.

7-مقرر گردید پروژه هایی که در ارجاع نظارت نسبت به پرداخت دیون خود به سازمان و مهندسان حتی با چندبار مکاتبه اقدام ننموده اند به واحد حقوقی معرفی تا اقدامات  لازم صورت گیرد.

ساعت پایان جلسه 20:00



آخرین مطالب