جلسه کمیسیون روسای ادواری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

جلسه کمیسیون روسای ادواری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

 طبق مصوبه هیئت مدیره هفتم کمیسونی مشترک با حضور رئیس سازمان و روسای اسبق به نام کمیسیون روسای ادواری سازمان نظام به منظور استفاده از تجارب ایشان شکل گرفت. اولین جلسه این کمیسیون روز شنبه مورخ 95/10/18 ساعت 16 در محل سازمان با حضور روسای اسبق سازمان از ابتدای تاسیس، آقایان مهندس صاحب قلم، دکتر بدیعی، مهندس جلال کمالی و دکتر سلاجقه وآقای مهندس اسماعیلیان رئیس سازمان تشکیل شد.

در ابتدای جلسه مهندس اسماعیلیان رئیس سازمان ضمن خوش آمدگویی به اعضاء کمیسیون، از اینکه دعوت ایشان را درکمال سخاوتمندی پذیرفتند اظهار خرسندی نمودند و هدف از تشکیل این کمیسیون را استفاده از تجارب این عزیزان که کوله باری از تجربه در روند روبه رشد سازمان داشته اند را عنوان کرد.

در ادامه مهندس صاحب قلم ضمن اظهار خوشحالی از تشکیل این کمیسیون آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری اعلام داشتند و به این موضوع اشاره کردند که سازمان در بدو شکل گیری و در دوره آزمایشی قانون حدود 500 نفر عضو داشته که در حال حاضر مسئولیت هیئت مدیره با توجه به افزایش تعداد اعضاء، چندین برابرنسبت به قبل خواهد بود.

دکتر بدیعی با بیان اینکه وظایف هیئت مدیره ها وظایف سنگینی است عنوان کردند که با برنامه ریزی دقیق میتوان به نتیجه رسید و  هیئت مدیره هفتم پیشنهاد نمود که جهت پیشبرد اهداف بایستی با برنامه مشخص و دقیق پیش رفت، همچنین در ارتباط با وظایف قانونی هیئت مدیره، مجمع عمومی، بازرسان مجمع و همچنین وظایفی که به حکم قانون به عهده وزارت راه و شهرسازی و ادارات تابعه و همچنین شورای مرکزی اشاره و به جلوگیری از هر گونه تداخل وظایف در این حوزه ها تاکید نمودند.

آقای مهندس جلال کمالی در ارتباط با بحث آموزش و به روز نمودن سطح علمی و قنی اعضاء نکاتی را بیان نمودند.

در ادامه دکتر سلاجقه ضمن استقبال از شکل گیری این کمیسیون، با اشاره به اینکه بهتر است این کمیسیون هر دو هفته یکبار جلسه ای را داشته باشد،  عنوان نمود که با برگزاری این جلسات میتوان از نظرات و تجربیات  اعضاء کمیسیون در جهت پیشبرد اهداف سازمان استفاده نمود.

در خاتمه مهندس اسماعیلیان ضمن تشکر از اعضاء کمیسیون عنوان نمودند که به منظور مشخص شدن روند جلسات بعدی موضوعاتی را بعنوان دستور کار جلسه آتی مشخص و قبل از جلسه باطلاع اعضاء رسانده که پیرامون آن بحث و ارائه نظرات جمع بندی و جهت طرح و تصویب به اطلاع اعضاء محترم هیئت مدیره برسد.