آئین تودیع و معارفه سرپرستان سازمان نظام مهندسی شهرستان های استان کرمان برگزار شد.

آئین تودیع و معارفه سرپرستان سازمان نظام مهندسی شهرستان های استان کرمان برگزار شد.

آیین تودیع و معارفه سرپرستان سازمان نظام مهندسی شهرستان های استان کرمان برگزار شد.

با حضور اعضاء هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان کرمان، جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان و تعدادی از اعضای نظام مهندسی ساختمان، آیین تودیع و معارفه سرپرستان سازمان نظام مهندسی شهرستان های استان کرمان، دوشنبه 15 شهریور در رفسنجان برگزار شد.

در این آیین، پرفسور سلاجقه رییس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان کرمان ضمن تشکر از برگزار کنندگان به بیان راهبردهایی در خصوص نحوه عملکرد سرپرستان جدید شهرستان ها پرداختند. وی با شرح دلایل انتصاب و عدم برگزاری انتخابات گفت: در آینده پیش رو انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان برگزار می شود و تا آنزمان لازم است سرپرستان منصوب شده با رعایت قانون و عمل به دستورالعمل ها به بهترین وجه به جامعه مهندسی و مردم خدمات رسانی کنند. سلاجقه با بیان این نکته که عدم پرداخت مالیاتهای موضوع قانون مشکلات زیادی را برای سازمان ایجاد خواهد کرد، گفت: در این زمینه لازم است همه شهرستان ها با پرداخت مستقیم مالیات به سازمان به رفع این مشکل کمک کنند. وی همچنین گفت : لازم است در رفع مشکلات مردم و جامعه مهندسی با حسن خلق رفتار شود. وی همچنین از زحمات آقای مهندس سید محمود حسینی در رفسنجان سپاسگزاری کرد و افزود خدمات ایشان فراموش نخواهد شد و با اشاره به انتصاب آقای مهندس علیرضا حاج احمدی ایشان را فردی پرنشاط و با تجربه معرفی نمودند.

همچنین در این نشست امام جمعه رفسنجان طی سخنانی به لزوم کاهش هزینه های ساخت، ضمن حفظ استحکام ساختمان ها تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست مهندس سید محمود حسینی با بیان سخنانی ضمن تکریم از پیشکسوتان گفت: انتظار داریم سازمان نظام مهندسی استان به شهرستان رفسنجان توجه ویژه داشته باشد. وی با بیان برخی مشکلات گفت: در طول این مدت خدمات بسیار ارزشمندی چون تکمیل بنای ساختمان نظام مهندسی رفسنجان انجام شده است.

همچنین در این نشست مهندس علیرضا حاج احمدی ضمن سپاس از همیاری مهندسان و مسولین شهرستان ابراز امیدواری کرد که کرسی سازمان نظام مهندسی درشورای اداری شهرستان رفسنجان  بار دیگر احیا گردد. وی همچنین ازاعضای شورای شهرو مسئولین شهرداری شهرستان خواست چون گذشته  در انجام بیشتر امور یاری رسان سازمان نظام مهندسی ساختمان باشند. وی با بیان برخی از برنامه ها گفت: نمایندگی رفسنجان سعی خواهد کرد که در اجرای قوانین نماینده شایسته ای برای سازمان نظام مهندسی ساختمان باشد.

 

در پایان این نشست احکام سرپرستان شهرستان های: رفسنجان، سیرجان، جیرفت، زرند، بم، شهربابک، بافت، انار، کهنوج، بردسیر، راین،کوهبنان، فهرج، ریگان،عنبرآباد، ارزوئیه ، بزنجان،رابر، رستم آباد اهداء شد.