مصوبات بیست و هفتمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/04/09

مصوبات بیست و هفتمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/04/09

به نام خدا

بیست و هفتمین جلسه از دوره هفتم هیات مدیره روز چهارشنبه مورخ  95/04/09 راس ساعت  17:15 در محل سازمان نظام مهندسی استان برگزار و موارد ذیل بررسی و مصوب گردید :
1-   با توجه به وضعیت کنونی صنعت ساختمان و به منظور حمایت از ساخت و ساز انبوه، تعرفه بازرسی گاز برای مجتمع ها با ضرائب زیر محاسبه و اخذ گردد. لازم به ذکر است مصوب هیات مدیره پس از تصویب هیئت چهار نفره و از زمان تصویب قابل اجرا بوده و عطف به ماسبق نمی گردد. ضرائب به شرح زیر است :
13 طبقه به بالا
12- 9
8 - 5
 4- 3
2
1
انشعاب تک فاز
0/4
0/5
0/6
0/7
0/8
1
ضریب
2-   مقرر گردید میزان مصرف در بخش مسکونی، تجاری، اداری از سوی شرکت توزیع برق مشخص گردد تا اختصاص زمین پست برای پروژه های مذکور تعیین گردد. لازم به ذکر است می بایست ابتدا مشخص شود 250 کیلو وات برای چند واحد مسکونی تجاری و اداری  باید مد نظر قرار گیرد.
3-   ماهیانه حداکثر هشت میلیون و پانصد هزار ریال (850.000 تومان) از محل اعتبارات سازمان جهت بازرسی تفکیک آپارتمان ها تخصیص داده شود تا با نظر واحد بازرسی نقشه برداری و نماینده هیات مدیره جناب آقای حاج خلیلی هزینه گردد.
4-    افراد ذیل به عنوان اعضاء کمیته بازرسی تفکیک آپارتمانها مورد تایید هیئت مدیره قرار گرفتند :
آقایان: 1-  مهندس رضا وهابی  2- مهندس علیرضا سالاری  3 – مهندس سید ایوب حسینی   4- مهندس قادر اسماعیل زاده   5- مهندس علی محمدی .
5-  مقررگردید صرفا در راستای امکان ثبت کار در سیستم ارجاع نظارت برای مهندسین برق، یکی از کارهای طراحی آنها با اخذ تعهد مبنی بر اینکه حداکثر ظرف مدت یک ماه نسبت به انجام موضوع تعهد اقدام نماید از تعداد کارهای آنها حذف گردد. بدیهی است در صورتیکه مهندسان محترم برق دراین زمینه و قبول نظارت همکاری لازم را با سازمان نداشته باشند و به این دلیل، کار در سیستم ارجاع معطل مانده باشد هیئت مدیره با استناد به بند 18-4 مبحث دوم مقررات ملی ساختمان و تبصره 2 ماده 12 از خدمات مهندسین مرتبط استفاده خواهدکرد.
 6-    مقرر گردید آئین نامه مهندسین پیشکسوت جهت بررسی بیشتر به جلسه بعدی موکول گردد. 
7-    مقرر گردید مفاد نامه شماره 400/787 وزارت راه وشهرسازی حسب مورد به اعضاء،کارکنان ودفاتر نمایندگی استان ابلاغ گردد.
8-    در اجرای بند 3 ماده 24 آیین نامه مالی ومعاملاتی مصوب شورای مرکزی، آقای مهندس علیرضا گلستانی به عنوان نماینده هیئت مدیره در کمسیون معاملات معرفی می گردند.
9-    با توجه به برگزاری مناقصه محدود بیمه تکمیل درمان وارائه قیمت های خارج از عرف توسط شرکت های بیمه وکمبود زمان برای برگزاری مناقصه مجدد مقرر گردید ضمن مذاکره با حداقل سه شرکت بیمه واخذ استعلام قیمت نسبت به انتخاب شرکت بیمه واجد شرایط اقدام وجهت اخذ تصمیم نهایی به هیئت مدیره معرفی گردد.
10- مقرر گردید به کلیه اعضاء اطلاع رسانی گردد چنانچه حق عضویت معوقه خود را تا پایان سال 93 را پرداخت ننمایند عضویت آنان تعلیق گردد. لازم به ذکر است جهت برقراری مجدد عضویت پرداخت هزینه ورودیه الزامی میباشد.