مصوبات بیست و پنجمین صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/3/24

مصوبات بیست و پنجمین  صورتجلسه هیئت مدیره مورخ 95/3/24

بیست و پنجمین جلسه از دوره هفتم هیات مدیره روز دوشنبه 95/3/24 راس ساعت 17:20 در محل سازمان نظام مهندسان برگزار وموارد ذیل بررسی ومصوب گردید.

1-      با توجه به اینکه قرارداد بیمه تکمیل درمانی رو به انجام می باشد مقررگردید بر اساس شرایط تدوین شده جدید نسبت به برگزاری مناقصه محدود اقدام گردد.
2-     با توجه به پیشنهاد مسئول نمایندگیها مبنی بر اضافه نمودن تعدادکار در گروه الف تا سقف 600 مترمقررگردید تعداد کار تا سقف 25% از جدول ابلاغی قبلی افزایش یابد.
3-     مقررگردید هزینه های پروژه هفت باغ ومیزان کار انجام شده با هماهنگی هیئت مدیره مورد ارزیابی وکارشناسی قرار گیرد (متره وبرآورد).
4-     مقررگردید بازرسین ورئیس شورای انتظامی در اجلاس سالیانه شورای مرکزی حضور یابند.
5-     تفاهم نامه های ارائه شده از کمیسیون رفاه مورد تائید هیئت مدیره قرار گرفت. (کپی ضمیمه )
6-      مصوب گردید کمیسیونی به عنوان کمیسیون ورزش وکمیسیون بانوان به مدیریت آقای مهندس اسماعیلیان زیر نظر هیئت مدیره تشکیل گردد.
7-      مقررگردید دوره آموزشی عمومی ایمنی کارگاه وحقوقی و امور قراردادها برای مجریان ذیصلاح که از 95/6/1 شروع به فعالیت   می­نمایند الزامی باشد و همچنین آموزش دوره عمومی ایمنی برای ناظرین چهار رشته پیش بینی شود و درصورت اخذ گواهی این دوره 10% امتیاز اضافه برای این افراد در نرم افزار ارجاع کار نظارت در نظر گرفته شود.
8-     با توجه به نامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مقررگردید مساعدت لازم در مورد متقاضی بعمل آید.
پایان جلسه :19:30

غایبین جلسه 1-آقای مهندس محمد کلانترزاده