مراسم تکریم و معارفه هیات مدیره های دوره هشتم و نهم سازمان

مراسم تکریم و معارفه هیات مدیره های دوره هشتم و نهم سازمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مراسم تکریم و معارفه هیات مدیره های دوره های هشتم و نهم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، صبح روز پنجشنبه، سیزدهم آبانماه برگزار شد. در این مراسم که جمعی از مدیران استانی، نمایندگان مجلس، اعضای سازمان و مدیران دفاتر نمایندگی حضور داشتند، ابتدا مهندس عباس طوفان، رییس سازمان به مدعوین خیر مقدم گفت. مهندس طوفان مناسبت های روز را پاس داشت و همچنین حضور دکتر شعرباف، شهردار جدید کرمان را به شکل ویژه خوش آمد گفت. وی همچنین حضور دو بانوی مهندس و پنج نفر از اعضای مقیم شهرستان ها در هیات مدیره را از نقاط قوت هیات مدیره دوره نهم دانست و برای خدمات رسانی بهتر به جامعه و اعضا ابراز امیدواری کرد.

همچنین در این جلسه، مهندس علیرضا گلستانی، رییس سابق سازمان با ارائه معرفی کوتاهی از سازمان، فعالیت ها و خدمات صورت گرفته در دوره هشتم هیات مدیره را به اختصار شرح داد. گلستانی در این گزارش، فعالیت های انجام شده در حوزه های خدمات مهندسی، اداری، مالی و دیگر زمینه های کاری سازمان را برشمرد و از جمله به کارهای صورت گرفته در زمینه ارجاع و نظارت، استفاده از مجری ذیصلاح، استفاده از کارشناسان ماده27، تهیه چک لیست های گوناگون، وضعیت نسبتا مطلوب دفترهای نمایندگی شهرستان ها و رابطه خوب سازمان و شهرداری اشاره کرد.
شهردار کرمان هم که مهمان ویژه این مراسم بود در سخنانی، پیرامون آسان شدن شیوه دریافت خدمات برای مردم، کاهش قیمت تمام شده ساختمان، پرهیز از خام فروشی زمین، بهبود سیما و منظر شهری، سیاست های مربوط به مدیریت حاشیه نشینی، دوری از دادن رانت و تسهیلات ویژه، افزایش کیفیت ساخت و ساز و توقف بلندمرتبه سازی بی قاعده صحبت کرد.
اما مهندس حاجی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان هم به تبدیل شدن سازمان نظام مهندسی ساختمان به یک نهاد بزرگ اشاره کرد و گفت به همین ترتیب، انتظارات مردم هم از سازمان زیاد شده است. وی عدالت محوری هم در برخورد با مردم و هم با اعضای سازمان را مهم برشمرد و بر انجام درست وظیفه نظارتی سازمان تاکید کرد. حاجی زاده همینطور ارتقا شان و جایگاه مهندسان را وظیفه دیگر سازمان برشمرد و همراهی مهندسان را در اجرای طرح های ملی مربوط به مسکن، لازم دانست.
دکتر پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی به فاصله قابل توجه عرضه و تقاضای مسکن اشاره کرد و گفت سازمان نظام مهندسی یکی از حلقه های مهم تصمیم گیری در این زمینه است. وی گفت انتظار این است که سازمان هم منافع اعضای خود و هم منافع مردم را در نظر داشته باشد. وی به ظرفیت بازار مسکن برای استفاده از نقدینگی موجود در کشور اشاره کرد و گفت بازار مسکن، پیشران اقتصادی کشور است. دکتر پورابراهیمی با اعلام آمادگی مجلس برای هرگونه همکاری و پشتیبانی، از مسئولان سازمان خواست در حوزه اجرایی کار، برنامه ریزی و اقدام کنند.
در پایان این جلسه، از زحمت های هیات مدیره دوره هشتم تقدیر و هیات مدیره دوره نهم سازمان معارفه شد.


آخرین مطالب