اطلاعیه پیرامون انتخابات هیات مدیره سازمان

اطلاعیه پیرامون انتخابات هیات مدیره سازمان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ابلاغیه مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی عینا به اطلاع اعضای محترم سازمان می رسد:

پیرو ابلاغ نظام نامه های انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان و همچنین انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرس/ بازرسان سازمان های نظام کاردانی ساختمان استان، موارد زیر به آگاهی می رسد:

1-برگزاری دوره های آموزشی پیش بینی شده جهت تمدید و ارتقاء پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی تا پایان فرایند انتخابات های موصوف صرفا می بایست توسط مدرس یا مدرسانی که داوطلب نامزدی در انتخابات نمی باشند، انجام شود.

2-هرگونه تبلیع در دوره های آموزشی له یا علیه هریک از داوطلبان انتخابات ممنوع بوده و تخلف انتظامی محسوب می گردد و کمیته آموزش استان و مدرس محترم مربوط، وظیفه حسن نظارت بر این امر را عهده دار می باشند.

3-ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات که دسترسی به اصل مدارک تحصیلی (مبنای صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی یا کاردانی) نداشته باشند، با ارائه تصویر مصدق مدارک تحصیلی یا تایید مدرک تحصیلی با توجه به مستندات برابر اصل شده موجود در پرونده متقاضی با تایید دستگاه نظارت استان، بلامانع می باشد.

4-نظر به اینکه در نظام نامه های موصوف، اهم موضوعات مرتبط با انتخابات ذکر شده است لذا موکدا اعلام می گردد رعایت کامل و دقیق کلیه ضوابط مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه های منبعث از آن و همچنین ابلاغیه های مرتبط با موضوع ضروری است.

    علی محمد عبدی

                                                                                               مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان