مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیات اجرایی نمایندگان سازمان در رفسنجان

مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیات اجرایی نمایندگان سازمان در رفسنجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 با حضور رئیس سارمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان برگزار شد.

مراسم  تودیع و معارفه رئیس و هیأت اجرایی نمایندگی سازمان در رفسنجان 
 
مراسم تودیع و معارفه رئیس و هیأت اجرایی نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در رفسنجان برگزار شد. در این مراسم علیرضا گلستانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، عملکرد دفتر نمایندگی رفسنجان را مطلوب و رضایت بخش برشمرد. وی همچنین داشتن روحیه ی مطالبه گری را برای سازمان لازم دانست.گلستانی در پایان از تلاش های آقای مهندس حسینی و اعضای هیأت مدیره ی قبلی قدردانی و برای هیأت مدیره ی جدید موفقیت آرزو کرد و برای هر گونه همکاری با دفتر نمایندگی رفسنجان قول مساعد داد.
در این مراسم همچنین سید محمود حسینی، رئیس سابق دفتر نمایندگی رفسنجان از تلاش های همکاران خود و کسانی که در دوره های قبل، در نمایندگی رفسنجان تلاش و کوشش کرده اند و به طور ویژه از رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تشکرکرد.
مهدی نظری رئیس جدید دفتر نمایندگی سازمان در رفسنجان نیز از حسن اعتماد هیأت مدیره تشکر کرد. وی رعایت کردن اخلاق مهندسی را یک ضرورت برشمرد و بر آموزش کارمندان و اعضا تأکید کرد. وی همچنین گفت باید بتوانیم خلاء موجود بین سازمان و دانشگاه را برطرف کنیم.
در پایان این مراسم که با حضور سید علی مرتضوی نایب رئیس اول سازمان، علیرضا اوحدی دبیر هیأت مدیره، علی فخرالدینی عضو هیأت مدیره و مرتضی دانشور عامری مدیر امور نمایندگی های سازمان برگزار شد، با اهداء لوح تقدیر از فعالیت¬های رئیس سابق دفتر نمایندگی رفسنجان تقدیر و احکام رئیس و اعضای هیأت اجرایی جدید اعطا شد.


آخرین مطالب